Абонентське обслуговування комп'ютерів
ціни знижені більш ніж на 25%
Вказана ціна дійсна тільки на території України.
Ціна: Уточнюйте у менеджера
Введіть номер телефону
- Обслуговування робочої станції (комп'ютера чи ноутбука) на базі Windows
- Сервісне обслуговування на базі Windows (Linux)
- Вартість фіксується у договорі та не залежить від кількості планових чи аварійних виїздів
- Повний аудит IT інфраструктури є обов'язковим етапом постановки на обслуговування та виконується безкоштовно
При цьому:
- Кількість термінових дзвінків не лімітована. (необхідність виклику інженера часто пов'язана зі збоєм. А мінімізація кількості збоїв - це наше основне завдання при абонентському обслуговуванні. Вартість обслуговування фіксована.)
- Час реакції на виклик до 15 хвилин із моменту надходження дзвінка.
- Моментальне вжиття заходів щодо усунення проблеми через систему "Видалений помічник".
- Час прибуття інженера за терміновим викликом 60 – 240 хвилин із моменту надходження дзвінка.
- Ви телефонуєте безпосередньо "вашому системному адміністратору". (Дзвоник надходить не в call-центр, а безпосередньо відповідальному за ділянку інженеру, який відразу ж зможе дати консультацію, застосувати приділене адміністрування або виїхати до клієнта)
- Екстрені питання можуть вирішуватись у будь-який зручний для клієнта час у режимі 24/7.
Дивитися також